Life is great!

Tjolahopp lova lovers (Zillas uttryck)

Träffade aldrig Ebba idag för hon mådde inte alls bra, hon var ute och festade igår så hon jätte bakis, stackare men vi bestämde att vi skulle ses på tisdag efter skolan istället då hon kommer in till stan och möter mig. Har då bara varit hemma och slappat och mest suttit vid datorn och lyssnat på musik, finns lixom igenting annat att göra när man är ensam hemma. Var lite duktig så jag damsög mitt golv i rummet sedan har jag hjälpt mamma med middagen också som blev lyckad! Mästerkock here I come, haha. Sitter nu på rummet och dricker cider som jag fick till maten och ska alldeles snart titta på film med min kära syster, Syskonkärlek på hög nivå! Nu måste jag springa ner till mamma och hjälpa henne lite men skriver snart igen! 


Vanlig bild på lilla mig.. och

Kände för att vara lite galen också så ut kom tungan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0