Stressen tar över :/

Hej alla snyggingar!

Håller inte på med svenska uppgiften längre utan en med en annan uppgift till ljudmedian. Ska intervjua en kompis, fredrik, imorgon och håller på att skriva lite frågor som jag ska ställa, det gäller ju att vara förberedd (Y) Har fastnat lite så har haft lite kul med min webcam medan jag försöker tänka ut några riktigt bra frågor som jag kan ställa till honom. Känner att sängen kallar på mig så måste skynda mig att skriva klart så det är bara att köra igång med intervjun imorgon. Har ju som sagt svenskan att göra klart i veckan som jag inte är färdig med och det känns som att jag inte kommer bli det heller på låånga vägar. Stress. Ångest. Går och lägger mig, Godnatt! 


Den osminkade sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0