Hard Work Work

Hejsan!

Det gick jätte bra på mötet som vi hade i stan. Ska träffa Zilla imorgon och få affischer som vi kan sätta upp på olika ställen för att marknadsföra oss. Dom ska sitta uppe senast fredag så kommer bli att jobba stenhårt för att få upp dem till dess.

På Lördag kommer vi jobba på dansfestivalen Streetstar som kommer vara i Solna. Kommer bli så jävla kul, ska stanna där så länge som vi kan och sedan kommer vi åka direkt och jobba på Villa Odin. Ska jobba där på söndag också, fast jag kommer komma dit lite senare än de andra tjejerna eftersom jag har min dans på eftermiddagen.

Har verkligen fullt upp i veckan eftersom jag ska hinna med att plugga i mellan allt jobb, så det är ganska skönt att vara ledig. Nu ska jag bara ta det lugnt med en té kopp framför mig och titta på filmen "Salt". Får hoppas att den är bra!

Skriver igen när jag får tid, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0